RUST - Reisverslag uit Vancouver Island, Canada van Jos en Jose Laurijsen - WaarBenJij.nu RUST - Reisverslag uit Vancouver Island, Canada van Jos en Jose Laurijsen - WaarBenJij.nu

RUST

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Jos en Jose

10 September 2015 | Canada, Vancouver Island

Vandaag zijn we van het slechte weer naar het goede weer gereden.
Vanmorgen van Golden via radium hot springs naar Fort Steel vertrokken waar we de camper hebben neergezet en 3 nachten verblijven, ( met internet zoals je ziet)
Morgen hebben we vakantie, haha, en dan zien we wel weer.
In Fort steel het stadje lopen ze allemaal nog in klederdracht denk dat we daar gaan kijken.
We zijn het rijden een beetje beu vandaar die rustdag, en het verwonderd ons steeds die lange afstanden de kaarsrechte wegen , waar geen eind aan lijkt te komen en de vele vrachtwagens die ons met gemak inhalen alsof wij stilstaan.
Wat op de kaart een klein stukje lijkt, is in weze een Gods gruwelijk klere eind.
Maar ja je moet wel om ergens te komen, kort om even een pauze.