COWBOY EN COBOYHOED - Reisverslag uit Vancouver Island, Canada van Jos en Jose Laurijsen - WaarBenJij.nu COWBOY EN COBOYHOED - Reisverslag uit Vancouver Island, Canada van Jos en Jose Laurijsen - WaarBenJij.nu

COWBOY EN COBOYHOED

Door: Long tall Joseph

Blijf op de hoogte en volg Jos en Jose

12 September 2015 | Canada, Vancouver Island

We hadden gepland een rit van Fort Steele, Cranbrook, Kimberley, maar helaas er is niets van terecht gekomen.
De reden hiervan is dat we zoveel tijd hebben ( verloren) in het cowboystadje Fort Steel, en het zo warm was, dat we terug naar de campground zijn gegaan.
Het was een leuke ervaring om tussen de cowboyhuizen en winkeltjes te lopen.
Natuurlijk na lang snuffelen vonden we toch weer iets leuks nl een zakhorloge en, die mag niet ontbreken, een hoed voor mij.
De dames van de winkel waren er helemaal verrukt over.
Morgen vertrekken we weer richting Nelson, of we daar WiFi hebben weten we nog niet, maar dat zien jullie van zelf wel weer.
Momenteel is het heel zonnig hier en we hopen dat het zo blijft.
Lieve groetjes uit een warm Canada

• 12 September 2015 - 09:34

Gerard En Betty:

we zijn blij dat het beter gaat met de gezondheid.
    het weer is beter ,dus lekker genieten.
    we blijven jullie volgen.

gr.gerard en Betty

• 12 September 2015 - 16:11

Marion:

Hello dear Canadezen.

Zo te horen komt er nu iets meer rust in de reis. En met het BEENTJE......RUGJE.......NIERSTENEN......BATTERIJ.........En met Jose, want daar horen we niets over. Alleen over jou klachten haha.

Ik weet niet of jullie foto's hebben gestuurd, maar we kunnen niets openen.

Veel groetjes en goede reis.
    John en Marion.

• 12 September 2015 - 17:24

Marion:

Hellllllllooooooooooooooooooooo
    Ja, heb ze net bekeken. Supermooi.........maar waar is die foto nou van dieje cowboy hoed????????

• 12 September 2015 - 17:38

Erik:

Klinkt goed idd!!
    Maar ik moet tante Marion gelijk geven.... Weinig foto's, veel gezeur hahaha